+ 48 697-342-952

Recenzja książki Make Marketing Great Again

“Marketing to chyba jedno z najbardziej przereklamowanych słów, jakie funkcjonują w świecie e-biznesu.” – tak rozpoczyna opis książki “Make Marketing Great Again” jej dystrybutor. Z jednej strony w dzisiejszych czasach nie da się prowadzić dobrego biznesu bez odpowiednich praktyk handlowych, ale z drugiej świat interesów jest pełen przereklamowanych doradców, trenerów i coachów.

Najczęściej niewiele mają oni wspólnego z prawdziwym marketingiem. Niedawno zdecydowałem się na zakup książki “Make Marketing Great Again”. Podjąłem taką decyzję między innymi dlatego, że autor stara się podejść do tego tematu w sposób analityczny i oparty na sprawdzonych danych.

Autorem Książki jest Dawid Dudek

Lektura przywraca do łask, częściowo zniesławione przez internetowe praktyki tak zwanych “Januszy biznesu”, zapomniane podejście do wielu procesów marketingowych.

Tak jak wiele osób działających w biznesie nie chciałem kolejny raz czytać krótkich tekstów w internecie, które w większości przypadków są kopalnią post prawdy. Potrzebowałem jednej książki, która zbierze wszystkie potrzebne i praktyczne informacje w zakresie marketingu.

Książka Make Marketing Great Again dostępna jest w księgarni ksiegarniaglobtrotera.pl

Mam nadzieję, że “Make Marketing Great Again” będzie tym czego szukam. Nie tylko poszerzy moją wiedzę, ale sprawi że moje działania marketingowe będą bardziej kreatywne oraz skuteczne. Jak tylko przeczytam “Make Marketing Great Again” podzielę się z Wami moją opinią w postaci recenzji.

Obecnie trwa przedsprzedaż. Wysyłka: 15.04.2018 roku. Aktualna cena 69.00zł 

Książka posiada – 12 rozdziałów, 2 zasadnicze części.

1. Wprowadzenie do marketingu i sprzedaży w social mediach. Jakzaistnieć w social mediach, aby sprzedawać dużo i skutecznie. Wbrew obawom – nie będzie tutaj informacji jak zakładać konta na fb, itp. Będzie za to o strategii komunikacji, colour strategy advanced, kotwicach pamięciowych, itp.

2. Facebook bez tajemnic. Wszystko co wiem o Facebook.

3. Instagram w biznesie.

4. Twitter. Jak wykorzystać jego potencjał sprzedażowy.

5. Linkedin. Nieznane możliwości sprzedażowo-marketingowe.

6. Pinterest. Gdzie i jak korzystać, aby było skutecznie.

7. Youtube. Jak wykorzystać to medium, jako dźwignię reklamowo-marketingową.

8. E-mail marketing. Jak to zrobić, aby nie wpadać do spamu, mieć wielką bazę mailingową o świetny CTR

9. SMS/VMS/MMS – Marketing.

10. Skuteczny webinar. Jak robić je dobrze. Jak zrobić webinar w taki sposób, aby wszyscy zapisani się na nim pojawili. Jak robić marketing „na webinar” oraz „po webinarze”.

11. Marketing afiliacyjny w praktyce. Jak zarabiać na afiliacjach. Jakwalidować afiliacje. Jak to zrobić, aby zarobić, ale za dużo się nie narobić.

12. Lejki sprzedażowe w praktyce. Jak korzystając z rozdziałów poprzednich zbudować skuteczny lejek sprzedażowy od A do Z.

Informacja z grupy „JakRobićMarketing” – Facebook

Dodaj komentarz