+ 48 697-342-952

Ile kosztuje landing page? – Strona sprzedażowa

Landing page zawładnęło Internetem. Szacuje się, że strony tego typu przynoszą firmom ogromne zyski. Czym dokładnie jest landing page? Do czego służy i ile kosztuje?

Czym jest landing page?

Landing Page to strona internetowa, która wyświetla się danemu użytkownikowi po kliknięciu w reklamę, bez względu czy jest to kampania AdWords, mailing, reklama na stronie w formie bannera reklamowego, czy newsletter. Docelowo ma ona prowadzić do skutecznej sprzedaży, lub skorzystania z usług danej firmy.

Landing page to z reguły proste strony internetowe, zawierające dokładne informacje na temat produktu, lub usługi. Głównym jej elementem jest tekst i atrakcyjna grafika, które mają zachęcić do wykonania akcji (kupna, skorzystania z usług, czy zapisania się do newslettera). Na landing page obowiązkowo pojawić się muszą również czytelne przyciski, czy formularze, dzięki którym użytkownik w prosty sposób będzie mógł skorzystać z danej opcji.

Dla kogo jest landing page?
Landing page powinny stworzyć firmy, które specjalizują się w sprzedaży, lub oferują różnego typu usługi. Jest to prosty sposób na pozyskanie nowych klientów, lub szybkie dostarczenie produktu do klientów obecnych.

Do czego służy landing page?
Landing page służy, przede wszystkim zwiększeniu konwersji akcji reklamowych. Forma, jaką cechuje się landing page sprawia, że użytkownik jest skupiony na zawartości, dlatego istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że wykona daną czynność, jaka jest możliwa na stronie. Dzięki landing page rośnie nie tylko zainteresowanie, ale również sprzedaż, dlatego warto jest stworzyć tego typu stronę, bez względu na branżę firmy.

Jaki jest koszt stworzenia landing page?

Stworzenie wysokiej jakości landing page kosztuje w granicach 500-1000 zł. Budżet tego typu strony jest zdecydowanie niższy niż w przypadku strony tradycyjnej, ponieważ struktura strony jest zdecydowanie prostsza, a zawartości jest mniej, jednak cała strona jest nastawiona na sukces.

[Głosów:9    Średnia:1.9/5]
Mateusz Iwanowski

Posiadam prawie 6-letnie doświadczenie w branży SEO i SEM. Szczególnie interesuję się tematyką z zakresu analityki internetowej, a także szeroko rozumianego marketingu internetowego.

Doświadczenie zdobywałem prowadząc własne projekty tworząc strony, które zarabiają w internecie, jak i podczas pracy w jednej z większych firm zajmujących się tematyką SEO i SEM w Polsce jako specjalista SEO.

Dodaj komentarz