+ 48 697-342-952

BLOG SEO AFFILIATE

Każdy serwis społecznościowy cechuje się innymi właściwościami i daje inne możliwości innym użytkownikom. Inne są również rozmiary grafik, które mogą być publikowane w ramach serwisów. Jakie są prawidłowe rozmiary grafik

Wydawać by się mogło, że strona mobilna i responsywna jest tym samym ze względu na podobne zachowywanie się względem różnego typu urządzeń. Istnieje jednak znacząca różnica w funkcjonalności, a także sposobie stworzenia danej strony. Który typ strony jest lepszy, mobilny, czy responsywny?

Czym są słowa kluczowe? Jedną z najistotniejszych kwestii w nowoczesnym i skutecznym pozycjonowaniu jest właściwe wybranie fraz kluczowych, czyli słów lub wyrażeń, pozwalających na zwiększenie pozycji strony względem witryn konkurencyjnych. Z punktu widzenia użytkownika strony, słowami kluczowymi

Nie da się ukryć, że strona internetowa i wszelkie działania wykonywane w Internecie stanowią wizytówkę firmy w sieci i to właśnie od tego, jakie czynności promocyjne mają miejsce w wirtualnej rzeczywistości w dużej mierze zależy, jak internauci będą postrzegali Państwa działalność.

Popularność rozciągnięta w czasie – pozycjonowanie nie trwa 24 godziny…. Wielu właścicieli stron internetowych wie, jak istotne znaczenie dla widoczności strony w wyszukiwarkach ma jej skuteczne pozycjonowanie. Bardzo ważna jest również świadomość, że popularność nie jest dziełem jednorazowego procesu.

Mam już stronę internetową, więc z pewnością moje zyski zaczną szybko rosnąć” – tak myśli wielu współczesnych przedsiębiorców i osób, prowadzących własną działalność gospodarczą. Sporo bowiem mówi się o tym, że podstawą skutecznej reklamy w sieci jest własna strona internetowa.

W Internecie można znaleźć wiele, darmowych i płatnych systemów CMS, czyli systemów, dzięki którym możliwa jest kontrola treści na danej stronie internetowej. Szczególnie wartym polecenia jest CMS WordPress. Czym jest WordPress i dlaczego warto przy jego pomocy zarządzać stroną internetową?

Marketing szeptany jest narzędziem, które pozwala na zareklamowanie firmy w Internecie bezpośrednio wśród użytkowników. Ważne jest, aby działania kampanii szeptanej były dobrane w taki sposób, aby powodowały jak największe zainteresowanie usługami firmy. W jaki sposób,zatem stworzyć dobrą kampanię